FAQ

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Je bestelling kun je afgeven bij een PostNL servicepunt. Vind het dichtsbijzijnde servicepunt van PostNL.

 

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van mijn pakket?

Retourneer je jouw aankoop via een PostNL servicepunt? Dan betaal je ter plekke zelf de verzendkosten. Voor een pakket is dit normaliter € 6,95. Deze kosten zijn voor jouw rekening. Bij ontvangst van je retour wordt het totale aankoopbedrag teruggestort op je rekening.

 

Binnen welke termijn kan ik mijn aankoop retourneren of ruilen?

Vanaf het moment van thuisbezorgen heb je 30 dagen de tijd om je aankoop te ruilen of te retourneren. Ruilen gaat helaas niet. Opnieuw een bestelling plaatsen kan natuurlijk altijd.

 

Kan ik afgeprijsde artikelen retourneren?

Ja, dat kan. Voor het retourneren van alle online aangekochte artikelen gelden dezelfde voorwaarden.

 

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Zolang je bestelling nog niet is verzonden kunnen wij nog wijzigingen doorvoeren of jouw bestelling voor je annuleren. Mocht je iets willen wijzigen of annuleren neem dan contact op via info@allgems.nl.

Wanneer wordt het aankoopbedrag van mijn retour teruggestort?

Wanneer wij jouw aankoop retour ontvangen, storten wij meestal dezelfde dag nog het aankoopbedrag terug op jouw rekening. Na ontvangst en verwerking van de retour ontvang je automatisch bericht per e-mail. Het kan tot maximaal 10 dagen duren voordat je jouw aankoopbedrag weer op je rekening ziet.

Wanneer kan ik mijn pakket thuisbezorgd verwachten?

Besteld maandag tot en met vrijdag voor 22.00 uur? Jouw pakket wordt binnen 2 werkdagen bezorgd. Dit geldt niet voor producten die niet voorradig zijn of met de hand worden gemaakt. Levertijd is dan binnen 7 werkdagen.

Ik was niet thuis op het moment van bezorgen

Als je niet thuis was dan probeert de bezorger je pakket af te geven bij de buren (alleen met toestemming van de afzender). Lukt dit niet, dan laat de bezorger een kaartje met een ‘niet-thuis code’ achter. Met deze code kun je zelf een nieuw bezorgmoment kiezen. Dit kan tot 22.00 uur. Als je niets doet, komt de bezorger in de meeste gevallen op de eerstvolgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag) nog een keer langs. Het kan ook zo zijn dat zij het pakket bij de tweede bezorgpoging direct naar een PostNL-locatie brengen. Dit laat PostNL je weten.

 

Een klacht melden

Heb je een beschadigd artikel ontvangen of vertoont het artikel binnen korte termijn beschadigingen? Neem dan direct even contact met ons op. Het is het makkelijkst om je klacht per e-mail aan ons te melden onder vermelding van je ordernummer en klantnummer naar info@allgems.nl.
 

Bestellen buiten Nederland?

Ook dat is mogelijk. Bij het afronden van uw bestelling kies je voor de gewenste landkeuze. Omdat hier hogere kosten aan verbonden zijn, zijn wij helaas genoodzaakt verzendkosten in rekening te brengen. Staat het land van jouw keuze niet weergegeven? Neem dan contact met ons op via info@allgems.nl

Bij retouren zijn de kosten van het retourneren buiten Nederland voor jouw eigen rekening. Je ontvangt het volledige betaalde aankoopbedrag retour exclusief de verzendkosten. 

Ordering & Shipping outside the Netherlands?

That's also possible! When completing your order, choose the desired country in the dropdown box. Because of the higher shipping costs of foreign returns, we are forced to charge a shipping fee. The shipping costs of returning your order are for your own costs. 

© 2018 - 2020 All Gems | sitemap | rss
Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie Accepteren
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.